Ansager Juniorklub

Et attraktivt sted for de unge i 4. - 6. klasse, hvor det sociale fællesskab er i højsædet.

pT19IH1w

Fællesskab i hverdagen

I Ansager Juniorklub er fællesskabet blandt de unge i fokus. Her er der mulighed for at de unge kan være sig selv samtidig med at de slapper af, hænger ud eller deltager i aktiviteter med kammeraterne. De unge har medbestemmelse og indflydelse på, hvad der skal ske i klubben. Både i hverdagen og arrangementer ud af huset.

I efteråret 2019 fik Juniorklubben nye musikinstrumenter fra “Musik og kreativitet“, hvilket er til stor glæde for de unge og der øves flittigt i klubben. Der vil i øvrigt være mindst et større arrangement eller tur ud af huset hvert kvartal.

Juniorklubbens åbningstider

Bemærk, at Juniorklubben holder ferie samtidigt med skolen.

Mandag

Tirsdag

Fre - Søn

Lukket

Vil du høre mere?

Har du brug for at vide mere om Ansager Skoles Juniorklub, er du meget velkommen til at kontakte os.

7994 8590 Telefon
97HikPsA